Planiranje web sjedišta:
Šta je plan web stranice i čemu on služi:
Plan web stranice je vodič koji vam korak po korak pomaže izraditi web stranicu. To je kao projektna dokumentacija za izradu weba.
Plan sadrži sve elemente web stranice, gdje oni trebaju stajati. Tijekom planiranja često shvatiš i zašto taj element treba baš na tom mjestu stajati (i to je važno). Uključuje sve stranice na webu, mjesta za pojedine elemente koji ti pomažu organizirati ciljeve, rezultate, vizuale i tekstove.
Plan često sadrži i check listu za provjeru tvojih zadataka, tako da imate sve na jednom mjestu.
Plan web stranice razlikuje se ovisno o vrsti weba.
———————————————————————————————————————————————————————-
Kako početi s izradom web stranice
Kod planiranja web stranice određujemo što staviti na web, koliko nam tekstova treba, koliko usluga imamo, šta prodajemo, imamo li lead magnete, hoćemo li imati blog, naš kredibilitet i testimoniali…
Struktura web stranice
Plan web stranice počinjemo jednostavnim popisom stvari koje nam trebaju na webu.
- Imaš li lead magnete i želiš li da se ljudi prijave i ostave svoje email adrese (napravi popis svih lead magneta)
- Imaš li usluge, proizvode, edukacije koje ćeš prodavati (napravi popis)
- Želiš li objavljivati evergreen sadržaj (blog postove)
- Trebaš li case studije (studije slučaja)
- Trebaš li prijavu na newsletter.
- Stranica o meni.
- Ne zaboravi kontakt.
S ovim popisom radimo strukturu web stranice, odnosno raspored stranica na webu.
———————————————————————————————————————————————————————-
Kakav sadržaj trebam na webu
Sljedeći zadatak je planirati što ide na sve stranice.
Kad kažem sadržaj mislim na:
tekstove,
fotografije,
testimonijale,
logotipe klijenata…
Apsolutno sve što će biti na web stranici treba pripremiti unaprijed.
Stranica o meni treba imati tvoju sliku, priču o tebi, linkove na društvene mreže, pokazati tvoj kredibilitet (sve linkove na mreže kopiraj u jedan dokument, slike u jedan folder).
Stranice usluga, proizvoda, edukacija (što već prodajete) treba testimonijale, rezultate klijenata. Ako imaš 5 usluga, trebaš 5 prodajnih tekstova za svaku od njih.
—————————————————————————————————————————————————————————-
Početna stranica
Ostalo nam je da kreiramo početnu stranicu. Ovo radimo na kraju zato što nam trebaju sadržaji s drugih stranica.
Početna stranica je izlog cijelog weba. Ona je prezentacija svega što u našem poslovnom prostoru na internetu imamo.
Glavni zadatak je nagovoriti posjetitelje da klikaju. A to znači da moraju imati izbor na šta kliknuti
Literatura:https: //irenaomazic.com/izrada-web-stranice/ https://cyberfolks.hr/blog/kako-napraviti-plan-za-izradu-web-stranica/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwurS3BhCGARIsADdUH507dx1J-DJZg3Dzh6WrwmeIg8_K9CzviFinQ38yv14ZnZD-9pznnSYaAjHpEALw_wcB Fotografije - https://pixabay.com/